Dag 3, 3 september, van Grängesberg naar Strömsund

3 september 2018 - Strömsund SV, Zweden

Eerste korte stop van vandaag, de eerste 100 km zitten erop, nog ‘maar’ 475 km te gaan. Prachtig weer vandaag, lekker fris in de ochtend. En je komt nog eens wat tegen onderweg.

IMG_1354IMG_1353IMG_1355

Tijd voor de lunch. We treffen het enorm met het weer, strakblauwe lucht en 20 graden. Dus dat wordt lekker buiten eten, wat een luxe.

IMG_1356

Vandaag eind van de middag aangekomen in ons hotel in Strömsund en vandaar doorgereden naar het huis van mijn neef Marcel en zijn vriendin Marjan die daar op zo’n 20 minuten rijden wonen.

Ze wonen werkelijk op een prachtige plek, groot stuk eigen land, in een karakteristiek Zweeds huis aan het water, met hun 4 honden en 2 katten.

Het was erg leuk om eens zelf te zien hoe ze daar wonen en leven, erg bijzonder. Midden in de prachtige natuur, met alle ruimte en in alle rust.
We zijn zeer gastvrij ontvangen, hebben onder het genot van een BBQ een heel gezellige avond gehad.

IMG_1358IMG_1364IMG_1367IMG_1369IMG_1371

Tot de volgende update,

Richard

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Nancy Nieuwenhuis:
    4 september 2018
    Wat een prachtige plek om te wonen! 🤭 Leuk dat jullie zo gastvrij onthaald zijn en gezellig en lekker hebben kunnen barbecuën 🍗
    Nu weer verder, ben benieuwd naar het volgende verslag 🤗