Noordkaap (2018) Part Deux

30 augustus 2018 - Alphen aan den Rijn, Nederland

Route compleetNog 1 dag en 10 uur en dan is het weer zover we gaan weer een rondje Noordkaap doen.
Wij zijn Richard, Hans en Wim tot onze grote spijt heeft Rex op het laatste moment moeten afhaken.
Middels deze blog willen we onze achterblijvers informeren wat we zoal zien onderweg en wat we uitspoken.

Hans neemt een dag voorsprong op Richard en mij zodat hij nog een kort familiebezoek kan doen in Gotenburg, dus vertrekt morgen al. Wij zullen Hans ergens in Zweden ontmoeten komende Zondag.

Voor diegene die onze Kuifje in Scandinavië verhalen volgen veel leesplezier we zullen ons best doen de gebeurtenissen onderweg zo goed mogelijk te documenteren.

Wim

1. Jan koelewijn:
    30 augustus 2018
    Mooie reis mannen
  2. Paul vV:
    31 augustus 2018
    Genieten maar! Gaat een mooi rid worden. Kuifje klinkt toch anders dan Wild Hogs :-)
  3. Ronald Spruit:
    31 augustus 2018
    Wim, nog even hiernaar kijken...oppassen!! https://www.nu.nl/245804/video/eland-beukt-motorrijder-omver-in-rusland.html?jwsource=cl

Veel plezier mannen
  4. Nancy Nieuwenhuis:
    Heb Habs vanmorgen uitgezwaaid, die kijkt ook uit naar het weerzien met Swen 😃
    Genieten, mannen! 🤗
    Ik volg jullie op de voet!
    Veel plezier! 🏍
  5. Harrie:
    31 augustus 2018
    Goeie reis gewenst, mannen. Ik zit op dit moment in Zweden, maar redelijk oostelijk van jullie route, in Hofors and ga maandag richting het eiland Gotland, dus we kunnen net niet naar elkaar zwaaien ;-)
  6. Marina:
    2 september 2018